The Malt Shop (^‿^✿)

image

close enough

m8 this is a jpeg and thats mami do u even watch anime

ssbgifs:

Reason #62 to play Male Wii Fit Trainer.

ssbgifs:

Reason #62 to play Male Wii Fit Trainer.

Slay her? i barely know her! *file this under terrible jokes*

10/10

if youre gonna say that x did nothing wrong, you should at least believe it yourself.

>thinking shinzune is best girl >not even missing any limbs >smh @ your taste

thepagejakeenglish:

WELL AT LEAST SHE’S GOT A LEG UP ON THE COMPETITION

wouldnt stop emi from kicking her butt in a race since she cant hear the gun

griffmstr:

tk-noodles replied to your post: Where’s your “justice” now?

: ( u didnt like justice girl?

image

image

image

Tfw no asthma
Anonymous

i coulda swore i saved that pic but i cant find it.

lauren-draws-things:

thatlowvice:

thatsjustnotcricket:

dragonlordoferebor:

elvenkingthrandy:

thecumbercookieaboveallothers:

mindtriggers:

THIS WILL BE SUCH A LONG MARATHON AND I AM SO READY

That’s prob about 12 hours

extended lotr alone is 11 hours and 22 minutes.

to watch the extended versions of both the hobbit and lord of the rings it would take roughly 20 hours i can’t wait 

dobdob
say you’ll join me?

I’m in!


yo i’m redy dis shit is on

lauren-draws-things:

thatlowvice:

thatsjustnotcricket:

dragonlordoferebor:

elvenkingthrandy:

thecumbercookieaboveallothers:

mindtriggers:

THIS WILL BE SUCH A LONG MARATHON AND I AM SO READY

That’s prob about 12 hours

extended lotr alone is 11 hours and 22 minutes.

to watch the extended versions of both the hobbit and lord of the rings it would take roughly 20 hours i can’t wait 

dobdob
say you’ll join me?

I’m in!

yo i’m redy dis shit is on

reblog if you dont have a bra on
thequencher:

Slay
That random person you met online and now is a big part of your life
griffmstr:

Where’s your “justice” now?

i dont even care that this is spoilers im going to go to church on sunday and put this post on the altar

griffmstr:

Where’s your “justice” now?

i dont even care that this is spoilers im going to go to church on sunday and put this post on the altar

do every second 1 with the honesty hour
Anonymous

i posted that yesterday its been considerably more than an hour.

also im going to bed soon and i do not have time for answering 75 questions. thats the real problm tbh

ewechoose:

Emi is pretty damn cute
source

ewechoose:

Emi is pretty damn cute

source

genacinth:

got to draw the clingy but cute Marika from Nisekoi :D
Speedpaint is up!

genacinth:

got to draw the clingy but cute Marika from Nisekoi :D

Speedpaint is up!